Vyskytl se problém. Jak mám postupovat?

Vyskytl se problém. Jak mám postupovat?

V případě, že se Vám vyskytl nějaký problém, řiďte se podle následujících pokynů. Nejdříve si přečtěte sekci Otázky a odpovědi. Je možné, že se zde nachází popis řešení Vašeho problému. V opačném případě můžete využít kontaktní formulář, ve kterém problém popíšete a pošlete nám ho. Uveďte co nejvíce údajů, které by mohly pomoci při identifikaci problému. Jde hlavně o údaje:

  • Datum a čas kdy vznikl problém.
  • Co se zobrazilo na obrazovce?
  • Co předcházelo problému? Při jaké činnosti se problém vyskytl?
  • Jaké pole jste dříve vyplnili?
  • Jste registrovaný uživatel?
  • Vyskytuje se problém opakovaně?
  • Pokud máte problém s nějakou konkrétní fakturou nebo dokumentem, tak ji prosím identifikujte. Číslo faktury, Vaše IČO a podobně.