Jak odeslat tržbu do EET?

Jak odeslat tržbu do EET?

Základem je mít vytvořeno připojení do EET. Pokud je připojení vytvořeno a úspěšně otestováno, tržbu můžete odeslat do EET následovně:

Při vytvoření dokumentu Příjmový (pokladní) doklad nebo při úpravě tohoto dokumentu.

Pokud ještě tržba tohoto dokladu nebyla odeslána do EET, v části "EET (Elektronická evidence tržeb)" uvidíte otázku, zda se má při uložení evidovat tržba do EET. Pokud zvolíte možnost Ano (výchozí vybrána možnost je Ne) a kliknete na tlačítko Uložit, tržba se odešle do EET.

Před odesláním tržby do EET Faktury web ověří některé údaje, aby se předešlo k odeslání chybného záznamu.

Pokud se tržba odeslaná do EET úspěšně zaeviduje, budete vidět status o odeslání v části "EET (Elektronická evidence tržeb)" tohoto dokumentu. Také budou zobrazeny údaje, které EET vrátí po úspěšné evidenci tržby, a to hlavně FIK kód, BKP kód a čas přijetí.

Pokud při odeslání tržby do EET nastane chyba, tržba se nezaeviduje a budete vidět chybovou hlášku v části "EET (Elektronická evidence tržeb)". Pokud tržba není evidována (i po zaslání a odmítnutí ze strany EET), můžete ji znovu odeslat.

K tržbě, která je úspěšně zaregistrována do EET můžete provést storno - červené tlačítko "Storno tržby". Storno znamená, že se do evidence tržeb odešle záporná hodnota tržby, kterou chcete stornovat.

V příjmovém dokladu můžete zobrazit údaje o zaslání tržby, pokud zvolíte vzhled dokladu č.2 (A4).