Základem je mít vytvořeno připojení do EET. Pokud je připojení vytvořeno a úspěšně otestováno, tržbu můžete odeslat do EET následovně:
Při vytvoření dokumentu Příjmový (pokladní) doklad nebo při úpravě tohoto dokumentu.
Pokud ještě tržba tohoto dokladu nebyla odeslána do EET, v části "EET (Elektronická evidence tržeb)" uvidíte otázku, zda se má při uložení evidovat tržba do EET. Pokud zvolíte možnost Ano (výchozí vybrána možnost je Ne) a kliknete na tlačítko Uložit, tržba se odešle do EET.
Před odesláním tržby do EET Faktury web ověří některé údaje, aby se předešlo k odeslání chybného záznamu.
Pokud se tržba odeslaná do EET úspěšně zaeviduje, budete vidět status o odeslání v části "EET (Elektronická evidence tržeb)" tohoto dokumentu. Také budou zobrazeny údaje, které EET vrátí po úspěšné evidenci tržby, a to hlavně FIK kód, BKP kód a čas přijetí.
Pokud při odeslání tržby do EET nastane chyba, tržba se nezaeviduje a budete vidět chybovou hlášku v části "EET (Elektronická evidence tržeb)". Pokud tržba není evidována (i po zaslání a odmítnutí ze strany EET), můžete ji znovu odeslat.
K tržbě, která je úspěšně zaregistrována do EET můžete provést storno - červené tlačítko "Storno tržby". Storno znamená, že se do evidence tržeb odešle záporná hodnota tržby, kterou chcete stornovat.
V příjmovém dokladu můžete zobrazit údaje o zaslání tržby, pokud zvolíte vzhled dokladu č.2 (A4).